close


Tuesday, November 22, 2011

Harimau Malaya i l o v e y o u


GooooLLLL !! semangat aku kat kedai Sara "Tom yam" semalam beriya-iya nak Malaysia menang .. Dan belum terlambat lagi kan untuk saya ucapkan "TAHNIAH HARIMAU MUDA MALAYA"

Oke macam korang nampak entry aku kali ni pasal B O L A dan B O L A ..
Mula-mula "Picuture atas 21/11/2011 - semalam kemenangan woii VICTORY "
aku betul-betul bangga gila dengan harimau-harimau ni Tersangatlah "Bangga" woi !
aku jela yang semangat semalam macam apa dah perangai tak serupa perempuan 

Malaysia dah buktikan yang Harimau-harimau malaya masih garang and ganas 
Aku pun dok Syokkk ahh dengan pemain-pemain Skuad Harimau Muda Malaya ,
lagi-lagi si-APEK tuh .. Haha *Joke-2

jangan woii silap haribulan aku pulak jadi bola oleh Mrs.APEK , hee no heart feeling tau awak 
gurau-gurau aja , baru laa sejuk sikit hati aku , gembira gila , tidur semalam "Sumpah" Nyenyak !
Muehehe sepanjang perlawanan aku dok tahan-tahan "ayak Kecing" sebab nak tengok ..
Bila Iklan jeh aku tak rasa nak kencing pun , teruk kan ! *dah lari topic tapi takpa kasi layan jeh :D

Woii-woiiiii ! kau tau Opening Game jeh Indonesia dah mendahului 1-0 dengan malaysia , Mak aih punyo laa eden Berbulu (Bengang) yelaa , tipu la kalau kita tak sedih tapi Takpaaa woii , Rakyat malaysia still Tabah , akhirnya " ASRA " dapat menjaringkan GOLLLL, kedudukkan malaysia masa tuh  seri , Dan malaysia kuat " HARIMAU TAK PERNAH HILANG FOKUS " 

M A L A Y S I A B O L E H ! 




kemenang MALAYSIA !
Gooolllllllll *semangat jeh Haha !




 masih lagi terasa kemenangan semalam 21/11/2011
dan aku suka sangat sangat tengok Harimau-harimau ni gembira
senyuman ini adalah kebanggaan ku woiii Haha !



saya bangga dengan skuad harimau muda malaya 
Harimau masih garang gemilang Jyeahhhh !!
JYEAHHHHHH !!!


Malaysia boleh ! SATU malaysia <3


Menanti kepulang mereka , dan kami sangat laaa bangga Heeee ..
aku nak patung tuh woiii , hahah ! 


 dengan bebesar hati saya ingin skuad harimau muda malaya tahu bahawa penyokong anda masih tidak putus asa untuk menyokong pemain bola sepak tanah air ( malaysia ) iaitu anda semua ...



ni time bila ehh , tapi tengok laa ramai yang menyokong harimau muda <3


kaannn jyeahhh i love malaysiaa *wink-wink :D

dan akhir sekali ini untuk skuad harimau muda malaya 




 pasukan bola sepak negara harimau boleh !!
hee menggelabah jekann hahaha !


hitam kuning kebanggaan ku , terima kasih sebab baca-baca post aku kali ni 
 , support la harimau malaya kita yang ganas ini , Jyeahhhhh
malaysia adalah negara kita .

saya bangga menjadi rakyat malaysia . .

Ngauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmm ......

Bye-bye <3
bubble pop !...


No comments:

;