close


Monday, November 7, 2011

- Avy oh Avy -


Hye Peeps ! hye hye ..
Hari ni aku betul-betul penat gila-gila teramat laa penat Pluss kenyang nak mampos -_-
and aku rindu "buah Pinggang" aku sangat-sangat aku tau dia sebuk and apa-apa jela
aku pun tak berapa nak kisah pun , Huh !
So semakin hari semakin "ter" biasa tanpa dia Hahaa .
- Apa-apa pun selamat hari raya korban -
kepada kawan-kawan aku yang beragama islam di luar sana ..
and aku happy jugak sebab dapat join sekali ahah ..

Oke , aku pun tak tau apa "hantu" masuk badan aku sampai,
rajin gila update entry blog aku ni , tapi apa yang aku tau mood aku sekarang ni lain-lain sikit,
lain dari segi apa ? aku pun tak tau haha ! *jangan semak tanya soalan "shit" kat aku yeh*
Look, aku sekarang malas .. actually, maksud aku MALASSSSSS.....
bukan malas kenapa , aku .. hurmm Ntah malas gila nak ambil tau pasal orang lain,
SERIOUSLY, lantak kau lah nak mampos keh, nak gila keh , nak apa-apa keh..
That Is Not My *F word* Problem , and my problem is ..

Well kau pun tau kan , aku tau kau dapat rasa bende yang sama juga..
Aku dah "START"  tak biasa dengan kau doh .. 
"SAYANG" , aku bukan nak putar belit cerita keh whatever keh..
tapi apa yang aku tau aku dah "mula" tak biasa dengan kau ..
haha .. Look, iM trying To Ignore "the" thing i feel oke, ughh "the" 
whatever it is , Yeah ! I try like hell dude so, apa kata kau bagi aku ruang sikit,
biar aku biasa kan diri macam ni hurmm yeah , maksud aku "Macam nilah"
the alone thing ? huuuu.. whatever laa oke, sebab aku always alone so,
cuba laa kau macam biar kan aku alone ...
sebab bila kau tengah "busy" aku alone right ? then "kau macam biskut"
oke aku tak marah pun bukan nak "hipokrit" tapi kenyataan ..
aku tak marah langsung, tapi effect "busy" kau tuh makin lama,
buat aku tak biasa dengan kau, nak try biasa kan dirikat kau tadi..
aku "boleh-boleh" terlintas kat otak yang kau tuh stanger .. Yeah "STRANGER" ..
well , itu bukan salah kau or salah siapa-siap oke sayang ..
tapi aku ni tak pandai hidup macm tuh ..
haha , so sebenarnya entry ni pasal aku apa yang aku tengah pikir and whatever laa

Malik , jangan terasa tau or marah keh aa keh , kau just ignore je oke,
aku betul-betul mula tak biasa dengan kau , ahah . 
sorry yeh , apa-apa pun aku akan try ketepikan perasaan ini and 
aku try oke , Hurmmm hati-2 oke aku pun taktau sampai bila aku boleh tahan ..
pastu nak jujur , sayang , rindu , "cinta" , and semua laa
yang berkaitan rindu dekat kau ..
sebenarnya dah bekurang maksud kuranggggggg ...
so Har har har ,, take care dude , boyfee , sayang , cinta ku  haha 

have a very good day tautau ! <3 Bye-2 

P/s : kepada bukan boyfee aku Haha thanks sebab baca entry ini and snggah-2 Ouhh sudah follow ? BTW jangan lupa Follow yaa sayang korang , pendek-pende pun tetap coll , bhahaha ! Peace Yoo !! Mueheheh <33333 

P/s/s ; Kalau ade salah spell korang buat tak tau jelaa oke :D Bhahaha !! Sayang korang !

2 comments:

zaty luvlianncez said...

haha. rindu buah pinggang dear ? =)

Jum hayati di sini (^o^)
bila izrail datang memanggil

Budak pendek said...

Haha , ngehehe :D

;