close


Tuesday, November 1, 2011

Hoiii FREAKS


Binatang ni lah aku paling benci and takut *pig* 
Tengokkkkk lah OMAIGOD !! 
dala muka TAK serupa muka, menakutkan pulak tuh
aku lebih rela mati daripada jumpa BADUT BADUT bodoh ni !


Oke, hye people and hey hey !
kali ni aku nak story sikit pasal "clown" si-badut, aku bukan tak suka CLOWN tapi aku "BENCI" clown tengok lah aduyyyy mengerikan sial! muka dah lah tak serupa muka doh *wtf* .. Jangan tanya aku kenapa aku benci CLOWN ! tapi aku memang *F word* Clown so bad ! ...

KESIAN aku doh terpaksa mencacatkan semak Entry aku dengan picture "BADUT" ni, aku bukan apa just "LOOK" at it , dalaa lipstick lebih-lebih sampai luar bibir *seolah-olah* nak "besar" kan lagi bibir yang sedia ada tuh *wtf* , kening pulak nak setinggi langit *psttffff* tak boleh blah ! sumpah wehhh menakut kan :'(

Sebenarnya aku "TAKUT" tak suka CLOWN, oke .. aku ada kenangan *pig* dengan clown masa aku darjah 5 . *DUDE! when i was 10* mak aku bawak aku pergi "funFun" , well aku dulu pelat susah nak sebut FUNFAIR , tau-tau jela "budak kecik" kan ? *kecik keh* HAHA ! look aku tak pernah pergi funfair aku ajak la mak aku pergi , time tengah cuti so mesti laa mak aku free kan ? dia pun "bawak" lah aku pergi ... Gilaa , mula-mula best doh sampai-sampai jeh "FunFun" aku boleh rasa suasana meriah dengan musik-musik ala-ala khas tuk budak-budak *tersengih* then aku jalan-jalan laa dengan "maid" aku kat "funfun" tuh ...

Bila dah penat sikit aku terus duduk kat kerusi yang berdepan dengan "tempat tembak-tembak TIN" . Haaaaaa , ni lah tercetusnya "kisah-kisah" yang tak sepatutnya ... My mama laa, tau-tau jela orang tua ni macam mana kan,tak habis-habis dok "pokpek-pokpek" suh aku pergi main puaspuas aku pun ikut jelaa sampai lah terjumpa tempat tuh -_- .. kalau tak silap lah *lebih kurang macam rumah hantu lah tapi itu bukan rumah HANTU* apa nama aku tak ingat *yang aku tau rumah tuh penuh dengan clown* . Apa-apa hal pun maid aku punya salah lah.. dengan pelat endon dia ajak aku masuk aku, dengan "slamber" aku angguk kepala ikut laa bontot dia ....

masuk-masuk jeh "BINATANG" tuh keluar muka putih, lipstick tebal, rambut curly-curly berwarna merah , ada empat orang BEB ! "well" dekat pintu masuk jelaa aku nampak clown tuh friendly gila-gila *PIG* , start badut tuh bukak pintu kedua dahh macam-macam background musik aku dengar *perempuan menjerit , clown yang tengah gelak terbahak-bahak , gelak yang macam gampang pun ade* aku buat-buat tak tau jela , *padahal tangan aku keras pegang tangan maid aku* ..

Huuuuuuu , tak nak bengang lagi kau tau !  kitorang dah masuk pintu yang kedua, aku nampak CLOWN dari belakang kejar kitorang bawak "KAPAK" .. kalau clown muka macam "JESEN ACKLES" takpe laa jugak, ni ??? dengan lipstick over-over muka macam "SETAN" pastu baju penuh darah, siapa tak takut beb ? dengan lighting dia yang *kejap ade lampu kejap takde lampu* 
pastu sedar-sedar dia kat depan aku dengan maid aku ... JUST imagine budak 10 tahun nampak "binatang" tuh ape dia buat ? HAaaaaaaaaaa ! itu laaaa ...

Apa lagi aku jerittt menangis sumpah beb ! aku tak berhenti menangis sampai dorang bukak lampu semua .. apa *pig* laa , bayang kan time tuh OKE dorang dah bukak lampu terang memang terang , ade sorang uncle ni datang  kat kitorang tanya apa semua laa sampai mak aku pun masuk sekali , kau tau ada badut ni datang kat aku dia bawak kepala patung *tapi macam kepala orang* apa lagi aku tengah nangis , memang bertambah kuat laa aku jerit , aku menangisssssssssss ! macam budak tadika kau tau ! punya laa aku takut time tuh serious doh ....

Then mak aku Blablablablablaaa............ sampai rumah je aku belum stop nangis.. still macam nangis di sengaja kann , air mata takde tapi bunyik tuh aku ade , hmmm hmm hmmmmm , *FOBIA SIAL* lepas jeh benda tuh aku terus ANTI CLOWN ! aku benci clown so much ! aku mana ade barang yang ade picture binatang tuh ! Haaaa ni yang first picture kat blog aku !
Malu sial cerita kenangan ni , haha ! kau  tau aku menangis macam Ntahhh menangis laa , dengan suara tak matang lagi .. umur aku pulak time tuh 10 tahun orang kata dah besar laa kann tapi ! peduli apa ! benda tuh memang menakutkan aku sampai sekarangg Eeeeeeeeee ! I HATE CLOWN ! :'(

hahaha , thanks laa sebab baca entry bodoh aku ni ! tapi betul aku benci badut ! aku takut sebenarnya -_-

p/s ; kalau ade tertinggal huruf or salah spelling , aku mintak maaf well aku pun manusia gak , Muehehehe .... so perah la otak , pepandai la susun ayat tuh , haha ! THANKYOU peeps <3 Byye-bye ...

No comments:

;